Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Dziadzio mróz?! mysterkonieczko/chocolate-sugar

myblog

Dziadzio mróz?!


Ktoś kiedyś wspominał o postanowieniach noworocznych.. ehh trochę nie wypaliły, ale nigdy nie jest za późno na zmiany prawda? powinnam o pewne rzeczy zadbać, bo ten nieszczęsny artykuł mnie zdołował i naprawdę wystraszył. Nie mogę pozwolić na to... Ale dobrze, że w szkole mam luz, bo niedługo koniec półrocza i połowa klasy się wyciąga, to o mnie już zapomnieli na razie mwahah. Zima przyszła i zabrała całe ciepło z mojego ciała ;< Mam szczerze dość tych siarczystych mrozów! Przed wyjściem pół godziny się ubieram, żeby potem to z siebie godzinę zdejmować. Nie ma jak lato! Wtedy to nawet komary mi nie przeszkadzają! Jedyny plus tej zimy to piękne widoki ! *___* no, ale co mi po widokach skoro aparat dupny. Ale mam już  około 1/10 potrzebnej mi sumy! Do matury zbiorę! I pójdę na kurs! Ha, nie ma jak szcytne plany! Ostatnio wyciągnęłam stary zeszyt z kontaktami jeszcze z sanatorium *_* Ale mi wróciły wspomnienia...w gruncie rzeczy to jednak było fajnie, poznałam masę osób.. z niektórymi mam kontakt do dziś, ale żal mi tego, że o niektórych zapomniałam.. może oni o mnie też? hah mija dokładnie roczek. co bym teraz robiła?  haa szła na M A S A Ż ! to jedna z najważniejszych rzeczy których mi brakuje! <33 i seksi masażysta też :P Może jednak wybrać się tam ponownie?




Asiula 16/01/2010 13:59:39 [Powrót] Komentuj


nom zima jest piękna ale nie wygodna dużo bardziej wole lato...
better 16/02/2010 12:34:53
| brak www IP: 188.33.59.40

wpadłam przypadkiem i notkę zdecydowałam się przeczytać ze względu na szablon, ale hm, ciekawa była. też bym sobie na masaż poszła albo w ogole na basen i silownię.
Cisette 30/01/2010 14:36:30
| brak www IP: 80.238.64.25

Ja też zbieram na aparta. Nie wiem kiedy uzbieram, może za kilka lat xD
Dealuren 28/01/2010 10:11:56
| brak www IP: 194.187.201.21

Co do postanowień noworocznych w tym roku wszystkie postanowienia wprowadzam w życie stopniowo, by nie mieć dużo na głowie, np. skupiam się na czytaniu zaległych powieści, gdy np zaległe filmy zostawiam na później :)
Nie ma dobrego czasu na zmiany, dlatego należy chwytać każdy dzień i starać się być choć o drobinkę lepszym :)
(Boże gadam jak jakiś Pastor czy Mnich tybetański xD)
&#9829; Pandora &#9829; 20/01/2010 22:50:03
| http://heart-killer.blog4u.pl IP: zalogowany

Ja tam nienawidzę zimy i tego, co robi z widokami. Lubię zieleń, żółć, jak drzewa są pełne liści, trawa jest taka zielona i zboże takie żółte xD.
To są piękne widoki, a nie biel z czernią na zmianę. Lato rulez! xD
konieczko 16/01/2010 14:24:17
| brak www IP: 77.255.147.220

Aaaa tam. Zdjęcia nie zależą od aparatu, ale od fotografa ; d A poza tym ja tez miałam postanowienia noworoczne i lipa. Ale może Tobie się uda, powodzenia ; *
m. miss 16/01/2010 14:19:24
| brak www IP: 77.253.252.198

Mi też ta zima już dupą wychodzi -.- Jeszcze mieszkam w takiej dziurze, że drogi nikt z łaski swojej piaskiem nie posypie i jak idę na przystanek to przynajmniej raz zaliczę glebe na tym fakerskim lodzie -.- A co do aparatu to i tak pewnie masz lepszy ode mnie, więc nie gadaj xD Trzymaj się
diamentowa 16/01/2010 14:19:09
| brak www IP: 83.4.48.102


welcometext

Witaj na stronie poswieconej co najmniej przecietnym zwierzeniom pewnej polskiej nastolatki. Jesli Ci sie nudzi to poczytaj. Może gdzies w glebi znajdziesz przeslanie, dzięki ktoremu nadasz sens życiu i ludzkosci. Przyjemnego czytania.

  Asiula

myfav








layinfo

 Lay by ch-s. Don't copy.

  @@@@

Szablon dostosowany dla Mozilla Firefox.

fastnavigation

otherinfo

  Was: 18991

  Date of opening: 10th.Aug.09

  Webmaster: Asiula

  Twitter: Asiula23

  DA: A.23

  Gadu gadu: gg

toppeople

oldhistory