Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Sznurówki zawojują światem xD mysterkonieczko/chocolate-sugar

myblog

Sznurówki zawojują światem xD

Witam znów, bądźże zdrów :D Jakoś nie mam ochoty się rozpisywać.
Ale wiecie, mój brat miał sen, że wygrałam którąś rundę "Mam Talent!" A wiecie czym zaimponowałam jurorom?
Najszybciej umiałam zawiązywać sznurówki xDDD Taaaak Asiula miszczu sznurówek xD hihi xD
A teraz nudzę się jak cholera w ten przedostatni weekend wakacji. Tylko BabyBloggery trzymają mnie przy życiu . łaaaa! Kiecka gotowa tylko przećwiczyć 'dostojny' krok i jazda xD
Mam straszną ochotę na winogrona. A w lodówce znów tylko te posrane delicje xDDDD
Zaczynają się zeszyty, książki nauka i stresss. bu.
A z tych dobrych wiadomości to moja stopa wraca do zdrowia po drastycznym zabiegu. uhh.
Dobra nic więcej nie chce mi się pisać.

Wspominać o kimś?
Viola, Nullka, Kitty, ladyiroia i Konieczkooo xDD helouu :**

masochist babe żegna Was :*

                                                                                                                           icon from www.fanpop.com



Asiula 23/08/2009 18:57:25 [Powrót] Komentuj


Ja też chcę wiązać szybko sznurówki! Ale jestem taka leniwa, że nawet wolo ich nie wiążę tylko wpycham do buta .
Loony 31/08/2009 11:06:09
| brak www IP: 212.76.37.142


welcometext

Witaj na stronie poswieconej co najmniej przecietnym zwierzeniom pewnej polskiej nastolatki. Jesli Ci sie nudzi to poczytaj. Może gdzies w glebi znajdziesz przeslanie, dzięki ktoremu nadasz sens życiu i ludzkosci. Przyjemnego czytania.

  Asiula

myfav








layinfo

 Lay by ch-s. Don't copy.

  @@@@

Szablon dostosowany dla Mozilla Firefox.

fastnavigation

otherinfo

  Was: 18359

  Date of opening: 10th.Aug.09

  Webmaster: Asiula

  Twitter: Asiula23

  DA: A.23

  Gadu gadu: gg

toppeople

oldhistory